Vanliga frågor
Nedan hittar du svar på frågor som våra kunder ofta ställer om Trafipoint-tjänsten
Det kostar inget att använda tjänsten och du förbinder dig inte till någonting när du använder Trafipoint. Trafipoint är ett kostnadsfritt och riskfritt verktyg som gör din flytt enklare: med anbudsinfordringar kan du konkurrensutsätta din flytt.
Varje flytt prissätts separat. Läs mer om priset på flyttjänster
Ja. Anbud som skickas till dig är desto mer detaljerade ju mer detaljerade uppgifter om den flyttjänst du behöver du kan lämna. Ni kan senare komma överens med flyttfirman
om de närmare detaljerna av flytten.
Om du inte behöver flyttjänsten ändå kan du stänga av anbudsinfordringar via en länk som skickats till din e-post. Om du redan har hunnit godkänna flyttjänsten, kontakta flyttfirman. Kontaktuppgifterna till flyttfirman finns i anbudet.
Kontakta flyttfirman utan dröjsmål och justera tidtabellen enligt den nya flyttdagen. Om du inte ännu har valt en flyttjänst, lämna in en ny anbudsinfordran med rätt flyttdag.